veckans blogg!

haha, jag skulle kolla filippas blogg för en kvart sen o såg lite längre ner att jag blev veckans blogg, ja, jag blev riktigt glad faktiskt, haha. :) sitter här o kollar på filmen jag la in i förra inlägget, day after tomorrow, den är riktigt bra faktiskt, ska skriva senare hur jag tyckte den va om jag då hinner kolla klart på den! dagen har varit riktigt bra, kyrkan i förmiddags o när jag kom hem har jag bara varit hemma, gått en promenad, fotat (!!) o ja, lugn söndag helt enkelt. sista veckan o sen är det lov, då åker jag på habo läger! ska bli grymt kul faktiskt, o det kommer det också att bli, för det är det varje år. nu ska jag äntligen ladda in lite färgglada bilder från igår när jag va med emeli&niklas o kolla på innebandy,haha. & idag, så enjoy! hade bäst! kärlek.


jag igår.


emeli's skor.


niklas. :)

dagens outfit.
















Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

ELLIIIIN, skulle jag kunna få låna dom solglasögonen? onsdag!?<3

2010-03-28 @ 23:31:55
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback