awsooome.

har hatt det awsomeee, både igår o idag. helt klarT! det har verkligen varit lyckat, både med tjejkvällen, hur bra som helst o det tog ju inte slut sen utan lina stanna över inatt, så dagen idag spenderades med henne. tack tjejer för allt! har väldigt många bilder från kvällen, inte lika många som dom förra tjejkvällarna men ett antal, haha. just nu sitter jag här o ska snart ner med mamma o ha ansiktsbehandling, bara hon & jag hemma, mysii. imorn har jag lite grejer jag ska göra, amandakusin kommer hit ner o vi tänkte åka till vårmarknaden o kommer säkert göra massvis med saker, så det ska bli så kul, att få träffa henne! hoppas ni får en fortsatt grym långhelg, kärlek till er!

LÄS
!
sorry, alla bilder tar verkligen tiiid att ladda upp, så laddar upp dom senare eller imorn, alltså nu får jag snart skärpa mig, jag har så mycket bilder jag SKA ladda upp, helt sjukt. ne, dom måste komma upp, bättre sent än aldrig får väl vara min bortförklaring!


Kommentarer
Postat av: jag!

tack underbara elin för en jättemysig dag/kväll/natt! och glöm inte att ladda upp videon med! ;9 haha, älskar dig!

2010-05-14 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback