blusigt.

hej bloggen! jag är ledsen för dålig uppdat. dom senaste dagarna, har varit lite upptagen o ganska trött så ja, ibland har man sånna dagar. dagen har varit bra, konditionstest som gick rätt så bra faktiskt, o en fortsatt skön dag. bara att solen va framme imorse men inte nu, regn o kallt .. anyway, ikväll ska jag till ettåtti i hope, känner mig lite sleten just nu men om jag bara får upp energin igen så åker jag förhoppningsvis! nu får ni en dagens! + att ni antagligen får cheerleading bilder imorn, hade "uppvisning" igårkväll så passade på att ta några bilder, inte så mycket men ja, några! nu ska jag ner o ta en kopp te, mys! äntligen fredagsmys. kram på er.

dagens.
blå blus - h&m
lackcykelbyxor - lindex
glatiator's - dinsko.

barbent.




o så får jag bjuda på en mysig bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback