dagen behövdes!

hejj! åh vad denna dagen behövdes, o just att vi hade studiedag va så perfekt! dagen tillbringades på stan idag som sagt, storshopping! skor,shorts, ah..det som jag faktiskt behövde, så dagen har varit grejt! nu sitter jag här med en belåten min men endå ganska sleten efter helgen, men då vet man iallafall att man sover gott inatt! imorn är det skoldag igen, kanske att man skulle vilja ha en ledig dag till men ja, skolan behövs också! jag har faktiskt inte planerat in nåt denna veckan mer än att vi ska ha en "miniuppvisning" för våran nybörjargrupp i cheerleadingen, första uppvisningen för mig, ska bli intressant! haha. vad har ni för planer för veckan? ja, jag har en känsla av att vädret iallafall kommer bli underbart, så mycket kommer tillbringas ute i veckan. nu slänger jag in lite bilder från min dagens + på det jag köpte, bless!

dagens.
lite otydlig men jaja!


mjukisshorts. (svarta) H&M.
jeans. cassels.
ljusblå shorts. kapphahl.
svarta leggins. åhlens.
korta lacktights. lindex.
halsband. (GÖTEBORG) kapphahl.
ring. H&M.
gladiatorskor (svarta) dinsko.
sandwich x2. maxi.
hoppas jag pricka in allt, haha.

mina händer är lite speciella för er som kollar lite extra, haha.
jag hade riktigt torra händer förut men har
börjat smörja mig men det sitter kvar
fortfarande, sen har jag händer som blir lätt röd/lila o torra, så kan det va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback