lördag.

gokväll! sitter här o funderar på om jag ska börja städa min friggebod ikväll, eller imorgon? nja, orkar nog inte, haha. sån är jag idag tyvärr, riktigt trött. men inte så konstigt eftersom kl. va 8 när jag vakna, ja, hela jag har nog ställt om så att jag vaknar i vardagstid, alltså vid skoldagar. men, sen när sommarlovet börjar så kommer det bli annorlunda, underbart det. idag har jag varit hos farmor&farfar & i knallen. åkte till farmor&farfar först o åt god mat, efter det gick vi från deras hus o ner till knallen, hitta inte så mycket, tänkte köpa skolavslutningskläder men nej, inget hittades. men jag kan säga att när inte jag hittar någonting löser det sig på något annat sett, det händer ofta, o det antar jag är positivt? när vi åkte hem så va mina ben off o nu sitter jag här. ikväll har jag inte så mycket planer, skönt o bara va hemma ikväll .. syster o jag ska unna oss lite med ansiktsmask o annat, så kvällen blir anmält mysig! det gillar vi. imorn är det morsdag o då ska vi fira mammamin, så antar att det inte blir något bloggande tyvärr .. föresten, cheerleadingbilderna, vet inte om någon är intresserade av dom, inte så bra kort eftersom vi uppträdde själva, men jag vill gärna veta om ni vill se dom, kommentera annars, för då kan jag gärna lägga in några! ha en underbar lördag. bless!


dagens.
hatt - kapphahl.
T-shirt - åhlens.
halsband - gbg (kapphahl)
3kvarts byxor - nelly.
brun axelväska - friis&CO.


första glassen jag köpte i år faktiskt, magnum gold. en höjdare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se bilderna! :D

2010-05-30 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback