förskyld?


saknar habo 2010.
gokväll! inga dagens på dom senaste dagarna. jo, det har inte varit så märkvärdiga om man säger så, så det är anledningen. dagen har varit sådär, inte mått bra faktiskt, man känner verkligen att kroppen inte hänger med som den ska + att jag börjar bli förskyld, vilket jag INTE gillar! ikväll tar jag det lugnt i hope, läxor ska jag väl nog göra sen ska jag bara ta kvällen som den kommer, så att jag iallafall kan gå till skolan imorn! nu är det dags att räkna ner skoldagarna, 19 dagar om jag inte har fel, aja, något sånt. men åh, vad jag längtar! bara kunna släppa allt o njuta dom veckorna tills 8an börjar då, men dom tankarna får inte störa mig när jag är ledig, verkligen inte. hoppas iallafall att ni mår bra! nu ska jag in o lyssna på låten hilda&jag ska sjunga på talang (i skolan). ja, jag har inte berättat det här, men på elevensval för några veckor sen så valde jag ju musik. o då så bestämde hilda&jag att vi skulle sjunga på talangtävlingen i skolan, haha. kanske inte så seriöst men jag ser fram emot det & om man vinner så vinner man 1000 :-, vilket betyder 500 var. o det är ju hur bra som helst! så håll tummarna. ha en go kväll nu! xxxx elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback