fredag ..

vilken grym dag + att det kommer fortsätta ikväll, ännu grymmare, äntligen fredag! kom hem för en halvtimme om inte mera från "skolmarchen", det va faktiskt riktigt kul, bara att man hade förväntat sig mycket mer, o då menar jag mycket. det stog att dom skulle ha stationer längs vägen, vi va på typ 2? sen va det fikat man skulle betala för, 20 kr för en mugg med saft,som jag inte ens tog? skumt, men jag har ändå hatt det riktigt kul! hoppade sedan av vid djupadal med amanda o gick hem, haha .. våran humor. welike! nu är jag hemma o ja, jag kan säga att jag mår dubbelt så bättre idag än igår men är endå riktigt trött i huvudet, så ska ta det lugnt tills ikväll när jag åker på ettåtti, min fredag kommer bli bra! vad ska ni göra idag? ja, nu får ni enjoya alla bilder som tagits!

















man har verkligen inget annat än att ta kort på vitsippor känns det som, haha.


ni får mer bilder imorn, det här får va del 1!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

OHH, så mysigt

2010-05-08 @ 20:10:21
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback