freeedag.

hejj! just nu så laggar min dator hur mycket som helst, o då menar jag det! men ja, vi får väl se hur det går, haha. dagen har varit riktigt bra, gått fort o ah, bra! vädret är ju nästan samma idag också, på morgonen va det riktigt kvaft, då hade vi idrott också, så det kändes! sen nu har det åskat o regnat lite men inte så mycket som igår, skönt. ikväll så ska jag till ettåtti på fest, god mat,dukat,lekar,andakt o annat, så det ska bli riktigt mysigt! imorn kan jag också se framemot, vi ska nämligen till göteborg! pappa ska springa göteborgsvarvet o då följer vi med, så antagligen shopping! har några saker jag ska leta efter där, men ja, vi får se vad som händer, hoppas iallafall också att vädret håller! nu ska jag ner o äta, förlåt för lite tråkigt inlägg men ja, som sagt så laggar datorn o känner inte för att sitta här i 1 år o ladda upp lite bilder o så, men hoppas det går. du är grym!


Kommentarer
Postat av: Tessan

ska också till göteborg imorn! ;D<3

2010-05-21 @ 20:58:56
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: NÄÄÄÄR?

när kommer den där underhållande videon som du sa? :o

2010-05-22 @ 09:10:01
Postat av: A

god morgon! ;P

kolla gärna in min cover på låten behind blue eyes och säg vad du tkr! :]

2010-05-22 @ 09:16:38
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback