lyckat.

gokväll kära ni! är just nu helt mör i hela kroppen, speciellt mina ben som jag vandrat med i göteborg idag, härligt! åh, vad härligt jag haft det idag. imorse kom vi iväg vid 10-11 tiden typ. när vi va framme lämna vi pappa&ulf som skulle gå mot starten för göteborgsvarvet o börja gå mot centrum. sen har vi kollat,ätit underbar mat,umgåtts & bara haft det så mysigt, klart man viljat göra mer, tiden går ju så oerhört fort när man har kul o tillomed fastnar man framför typ varje affär, men ja, fler ggr får det bli! det va lyckat. men man märker ju också vad man uppskattar att bo på landet o lugnet man endå har när man är i storstäder, så sjukt mycket liv, haha. imorn ska jag på konfirmation för min kusin o andra härliga personer! nu kommer lite bilder från igårkväll på festen, det va riktigt kul med kan jag säga! ha en underbar lördagskväll o så kommer dom andra bilderna från idag senare! kram elin.








man fick göra varsin teckning som symboliserade glädje,fest m.m, själv skrev jag afrika, som är glädje för mig! ni ser den vid inringningen! tyvärr blev det inte roliga bilder från festen, jag blev lite missnöjd men jag ska se om jag hittar någon som tog bättre, då lägger jag in eller så länkar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback