hemma.


ja, som rubriken ser ut så är jag hemma idag, mådde inte bra igår o va helt slut så jag stanna hemma idag, idag mådde jag inte riktigt bra heller, iallafall på morgonen. nu är jag väl sådär .. men jag kan säga att jag fått vila upp mig rejält o bara legat i det solen. sen har jag tänkt att träna ikväll, vet .. låter helt sjukt, men jag mår ju ganska bra just nu så jag vet inte, vad tycker ni? haha, ne, .. jag tycker endå nu i slutändan att det låter sjukt, eftersom jag varit hemma idag, jaja, vi får se hur det blir! imorn är det ingen skoldag direkt utan då går jag & min klass skolmarchen (linnémarchen typ). skolmarchen är en milrunda som ens klass går, eftersom våran gamla klass har gått den + att mamma o jag gick den förra året, fast lite längre .. så vet jag ju lite hur det går till, men denna gången så har dom stationer längs vägen så då behöver man ju inte "gå" hela tiden om man säger så, men jag tror det kommer bli kul, med våran klass så vet man ju aldrig. nu ska jag ut i solen o bara njuta, kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback