kärlek till er.

tjohejj bloggen' det känns som jag fortfarande sover även om jag varit uppe i ett antal timmar, ja .. trött är jag iallafall. hoppas ni mår bra vänner! fredagen igår va nog den underbaraste på länge .. släktkalas. gemenskap,mys,mat,femkamp,skratt,lugn & kärlek .. det är nog min sammanfattning av kvällen. jag är nog en lyckoprick som har världens bästa släkt? JA. + att typ 187 bilder laddads in för en stund sen, alla från fredagen, också från skolan, det va faktiskt utklädningsdag igår, skulle egentligen klätt ut mig men gjorde inte det, så jag tog kort på alla andra! haha. jag kom också på att jag har lovat ganska många grejer nu, bilder från habo (!!),kalas bilder o har några till jag ska lägga in, jag är inte säker på att jag laddar in allt på samma gång, blir antingen lite idag o resten imorn eller allt imorn, vi får se! nu måste jag fixa mig, sitter här med en morgonfrill fortfarande, kramar på er!


















bilder från kvällen får ni i eftermiddag något liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback