konfirmation.

gokväll! sitter här o bara ler, underbart att man är ledig imorn! just imorn är så perfekt eftersom jag behöver den, studiedagar gillar vi! imorn ska jag också till stan o kolla lite skolavslutningskläder o annat eftersom vi inte "hann" i göteborg, så dit ska jag imorn! idag har dagen tillbringas i kyrkan på konfirmation och hos joel som konfirmerade sig, mycket trevligt. när vi kom hem så tog mamma o jag en rejäl springtur som fortfarande känns men det är ju bara så skönt när man väl kommer hem o lägger sig på gräsmattan i skuggan o bara slappnar av, ett av det bästa. snart ska jag göra lite nödvändiga saker som behövs, tror jag ska plugga lite eftersom det är studiedag imorn o då hinner jag inte typ, så lite vore inte skada. ja, jag måste bara säga till er alla, stressa inte nu utan njut av ledigheten som ni har nu till det sista, sen är det sommarlov, o då får man njuta extra mycket! hoppas ni får en go kväll, bless!

grym dans tjejer!





älskar er tjejer!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback