mysii.






hejj! åh, jag är ledsen för igår, jag ladda inte upp inlägget som jag sa, men det va för att hilda hängde med hem o jag va upptagen så hann inte det, men så tänkte jag ladda upp det nu, men så är datan så lagg att det inte går o ladda upp bilderna?! ja, sånna saker blir jag så lätt irriterad på, kort stubin helt enkelt. så, ni får vänta med alla "försenade bilder" från t.ex, habo,kalasbilder & min o linas dag, känns som jag har mycket framför mig, haha. ne, men jag hoppas ni kan vänta, jag har så fullt upp nu o när jag väl kan blogga så går det inte som jag vill, så det är nog bäst att jag väntar ett tag! men ni kan få en dagens, det GÅR att ladda upp, haha, udda .. om en stund springer jag ut i det halvvarma vädret, har frusit ganska mycket idag .. + att jag inte känner mig helfrisk, vet inte vad det är .. men hoppas att en springrunda lättar. imorn så åker jag typ direkt o tränar cheerleading i två o en halv timme, härligt! kan inte säga när jag har tid att göra allt, för när jag gör det så blir det aldrig av, håll utkik! kramar.


Kommentarer
Postat av: e m i l i a

åh , vad fin du är elin!<3

2010-05-07 @ 22:16:50
URL: http://eemiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback