om några timmar ..


är det slut på det lediga, jag har faktiskt "lovat" mig själv att kämpa nu i det sista, då mår man ju ännu bättre när man väl slutar skolan? tror jag ska köra på det. denna söndag har varit riktigt skön, för en stund eller ah, en timma sen typ så kom jag hem efter en skön springtur i det "halvsköna" vädret, riktigt skönt faktiskt, även om jag inte sprungit på länge. snart ska jag in i rummet o röja hade jag tänkt mig, måste fixa lite från helgen som varit, kläder utspritt,luftmadrass på golvet o lite annat. imorn har jag inga planer, vi får se vad som händer som sagt. jag orkar tyvärr inte ladda upp bilderna från igår när jag va på marknad med amanda, så det får bli i veckan. men en bild kan jag bjuda på ovanför. hade bäst! kramar.
- va beredd på att det kommer en video i veckan från i fredags också, underhållning kallas det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback