such a sunny day.

åh, ÄLSKAR VÄDRET RENT UT SAGT! det är varmare utomhus än inomhus, jag lovar! såhär ska dagarna vara, men om solen bara vill så får det gärna bli varmare! mår faktiskt bättre idag, ena näsborren är igentäppt o lite smått huvudvärk men annars grejt! dagen har också varit desamma tycker jag. ikväll så får jag ägna mig åt läxorna som jag sa tidigare, ganska mycket men ja, bättre att göra klart dom än att göra dom i efterhand? hoppas ni är på glatt humör nu när solen är tillbaka, jag önskar er en underbar onsdag! nu ska jag njuta, kärlek till er.

dagens.

ny ring. + att jag kristallisera lite av min hand, den såg inte så fin ut.











Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj:) kan du inte lägga in lite bilder från skolan?:D dt är faktiskt roligt att s på dom;D hehe:P

2010-05-21 @ 07:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback