vår. grönt o skönt!

gokväll bloggen! sitter här med ett förnöjdsamt leende på läpparna, är riktigt glad nu. har verkligen gjort så mycket saker, idag va jag som sagt med amandakusin på vårmarknaden i stan hela dagen typ, tack amanda, även om vi inte va så länge så hade vi det riktigt mysigt! just nu sitter jag här o nästan pustar ut lite .. kände att jag endå är riktigt slut efter allt också, men denna gången på ett positivt sätt. har inte så mycket att säga mer, imorn åker jag till kyrkan o sen efter händer det inte så mycket, vilket innebär relax. ha en underbar lördag, det är ju faktiskt skönt ute (!?) nu kommer lite bilder från dagarna. kramar!

tjejkvällens outfit.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback