underbara lov.

lov när det behövs som mest, underbart! men endå så hinner man inte med allt som planeras. men då är det tur att man är ledig några dagar till som man kan ta igen detta! några av er har säkert också lov nu antar jag? jag hoppas verkligen att ni mår lika bra som jag gör! om en stund tänker jag städa undan lite i både friggeboden och i huset! för någon dag sen hade jag en grym tjejkväll med lina&amanda! väldigt mysigt! sen är det ju alltid något man måste städa sen efter, och jag har då inte börjat med det än så det är väl på tiden! efter det ska jag sätta mig ner första gången på detta lov och göra läxor..hallå, gör man läxor på lovet?! ne, det tycker jag är onödigt..menmen, om man vill lyckas så får man också jobba! det är ju så. men ikväll så åker jag iväg från det och har kul istället på ettåtti! då är det filmkväll med nära & kära, det ser jag framemot! har som vanligt mycket bilder att ladda upp! men har annat och göra just nu, så ni får hålla ut! kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback