galen&glad!

NU snöar det om något mina vänner..ojoj, först efter en timme är det fullt på marken av vit snö, alltså så underbart! jag sprang ut direkt när jag var hemma och tog dom första riktiga vinterbilderna, eller ja..på mig själv och snön helt enkelt, haha. ja, som sagt har jag just kommit hem från en galen kväll med tjejerna! skratt,prat,mat & kärlek kan jag sammanfatta kvällen med faktiskt! jo, dom senaste månaderna jag inte bloggat har jag gjort mycket nytt som jag inte berättat här! t.ex våran tjejgrupp som är på tordagar! en tjej som heter lotta har startat denna gruppen med ett antal tjejer från våra kyrkor som samlas varje tordag och pratar om allt mellan himmel&jord helt enkelt. väldigt bra för mig, för tordagar är inte mina dagar oftast och ibland behöver man bara komma ifrån allt och bara umgås och snacka! sen en annan sak jag skulle berätta är KUNG som både är imorn & på lördag. KUNG är en helt enkelt ett stort ungdomsmöte som våra kyrkor i borås slår ihop. ett kristet också för er som undrar! jag var där förra året och kan verkligen rekommendera er som läser att åka dit, hur bra som helst! kl. 20.00 i korskyrkan i norrby om jag inte uppfatta det fel, ja..det spelar ingen roll vem du är, kom som du är bara! så dit ska jag imorgon & på lördag kväll! nu tänker jag ladda upp några enstaka vinter bilder och sedan göra igoning mig, det blir alldelles för sent på vardagarna för mig just nu, man har så mycket man vill göra! men jag vill bara ge en uppmuntran till dig som läser! tveka aldrig på dig själv, utmana och våga! för om man inte har testat, då vet man inte hur det är. sov gott vänner!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback