igång igen, ja!

hallå bloggen! hjälp vad längesen det var jag skrev här! känns som flera år om jag ska vara ärlig.. ja, nu är jag igång igen, nytt alltihop helt enkelt. ja, som ni ser har jag en sprillans ny design och det är faktiskt inte jag själv som fixat ihop detta, utan ingen mindre än johanna! jag är verkligen usel på design och allt inom det så fick hjälp av denna tjej som verkligen kan! ja, jag kan inte mer än att tacka henne! du är bäst. nu är jag riktigt taggad till bloggandet igen faktiskt, det va verkligen såå längesen så ja, ska fixa lite småsaker här o där,ja..plus att det kommer en header så småning om, det kommer bli najs! nu ska jag ner o fixa lite saker, t.ex läxor och annat. skolan som vanligt imorgon, ja..man går ju i 8:an trots allt! kan ju berätta att det blivit en del läxor och saker nu som gör en väldigt upptagen i veckorna..så kan inte lova att det blir en bra upptad. nu, men jag är iallafall tillbaka! det var allt jag ville säga denna kväll. hade bäst vänner! kärlek.

Kommentarer
Postat av: Kajsa W

Naaaajs! :D

2010-10-20 @ 21:25:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback