plugg o honungste.


sitter här framför datorn o ska snart ta fram wikipedia med mer fakta om victoriasjön i östra afrika. ja, tro inte det är frivilligt! det är faktiskt ett arbete som ska vara inne imorn! vi ska leta upp en kändplats/sevärdhet fritt fram, så jag valde såklart victoriasjön i afrika som är då känd o en av dom största sjöarna! så nu ska jag ladda händerna o sätta igång, det måste vara klart imorgon! sen har jag också spanskagloserna som jag måste öva en sista gång på, matten får vänta! hoppas ni mår bra kära vänner, bloggar inte mycket nu för tiden, men skolan o allt tar över om jag ska vara ärlig! men snart är jag nog igång igen (?), har ni mycket läxor nu ? ja, ta hand om er så ses vi någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback