kreativ.

kreativ, det är alltid så kul att vara kreativ!
idag har jag och min syster åkt till "pysselskafferiet"
i gånghester för att köpa lite redskap till det vi har gjort
för en stund sen, ni ska få bilderna också!
det är så att min kusin Frida och hennes man kommer
upp hit både för att fira Frida men också att dom fått
en liten bebis för något tag sen! Elliot heter han.
så olivia&jag har gjort varsin sak till Frida och
vi ska vell förmodligen köpa något sött till lille Elliot senare!
så ikväll åker vi och firar Frida! jag har sett lite bilder på Elliot
men idag blir det första gången jag ser han! så roligt!
nu kommer lite bilder på vad jag gjorde för en stund sen..
ni får gärna skriva vad ni tycker! ha en underbar lördag!
kram på er!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2011-02-05 @ 21:18:47
URL: http://miadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback