my room

my lovely room. yäs, nu har ni bilder inne i min friggebod. passade på igår, när jag ändå hade städat o det va ganska fint efter så passade jag på att ta fram kameran o ta, så här har ni mitt rum. E N Y O Y !


min cube.

mitt rum nu då!



skrivbord.

glömde mina andra två presenter som jag fick av johanna&mamma. jag la ju in bilder från detta inlägg på alla mina presenter jag fick o glömde dom här två, dom här underbara två "kronljuslyktor" eller vad det kallas för. men det va verkligen så fint, o passade perfekt i mitt rum, tack johanna!:)

o denna skojpresent jag fick på morgonen. ja, ni som inte vet så är detta nästan det bästa naturgodiset ever o dom kallas paranötter, åh dom är underbara, o + att dom är nyttigare än dom i affären. för domhär köpte mamma lite dyrare..haha. jag bara skratta när jag fick detta!

igår. skrev brev till vårat fadderbarn i afrika, o ilove afrika, som ni vet. o nu är jag också klar med brevet, o vet ni, jag ska ge en av mina kuber till honom, för han fyller år i februari o då förtjänar han den mer än jag, men som jag skrev, du är värd mer än denna, kom ihåg det!




mina vackra systrar! + att olivia fyller år imorn, grattis till henne!:) hon till höger.

o vackra findus! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback