curry'


på tal om förra inlägget om vår lilla sötsak curry så såg jag att några hade kommenterat,jättekul! jag har inte så mycket att svara på mer än att hålla med alla. alltså ärligt talat tror jag det blir att vi får behålla honom, vilket som sagt är glädje! jag älskar djur. speciellt när dom är små som lille curry'. föresten, så skulle jag höra av mig idag om han, han mår bra och har ätit bättre, vilket är positivt! nu ska jag snart mata han o sedan lägga han ner i filten ute, självklart finns det andra djur som är ute i natt så därför gömmer jag honom bakom en liten buske med lite blad över. hade bäst! dagen har varit grejt, lite övertid i skolan eftersom det va genrep för talang på torsdag, ser fram emot det! + att det gick jättebra, så ni vet det! kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shiit att ni har en liten ekorre där hemm :Dså coolt!:Do guud så sött namn:))

han e juh bara föör sööt:D<3

2010-06-01 @ 21:47:53
Postat av: Anonym

ÅH! så söt, jag dör! :) ta väl hand om honom!

2010-06-02 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback